Träningsvärk och tårtor

Kommentera
Helgen är över och i mitt fall har det mest intagits tårta och kaffe! Ganska så välbehövligt eftersom jag varit manglad i kroppen sedan torsdagens pass med Mats! Jisses redan på kvällen efter passet kände jag hur kroppen stelnade till och sedan har jag haft träningsvärk i tre dagar! Då vet man att man använt kroppen i alla fall. Marklyft, squats, singelunders och boxjumps för att nämna några övningar avverkades i torsdags.
 
En mycket bra bild på mig :-D men ansiktet var så rött så det var inte så mycket att visa.
 
Igår söndag var det säsongens sista utomhuspass i elljusspåret och deltagarantalet var enormt.., dåligt! Det var bara jag på passet men inte gjorde det mig något, en riktig privatlektion med två ledare tackar jag inte nej till. Ett varv runt elljusspåret med diverse övningar på vägen som dips, tacklingar, plankor, armhävningar och intervaller bland annat. Riktigt roligt och utmanade för mig att jogga. Flåsade som en hund emmellanåt men runt kom vi och roligt var det. 
 
Avslutade kvällen med den sista biten tårta, en tårta som blev väldigt uppskattad av helgens gäster men vad kan gå fel om botten är en kladdkaka?! Nä inte mycket. Nu är det måndag och en ny härlig träningsvecka. Bring it on! Jag är fulladdad med kolhydrater :)
 
Ha överseende med en inte så stylad matbild!
//Sandra