När man får oväntat besök

Kommentera
Vad hände?! Veckans första pass på en onsdag! Ja det var vardagen som kom emellan med 2 dagisbarn, 2 arbetande föräldrar också älgjakt på det!
 
Igår såg proggens pass så roligt ut med en massa rodd, Linn undrade om jag verkligen var klok när jag var sugen på rodd, hon trodde det var träningsabstinens och så var det nog för efter uppvärmning på roddmaskinen var jag rätt nöjd med den lilla mängden rodd ;)
 
Idag var det marklyft på mitt schema och just denna dagen blev det dropförbud i boxen! Tydligen har det blivit sprickor i taket under av alla supertunga lyft som görs i boxen. Nu är det kanske inte mina 60 kilo som orsakat dom största sprickorna men det hade varit typiskt mig om jag släppte stången och golvet gick sönder och jag rasade ner på våningen under med skivstången över mig. Å andra sidan hörde jag att det är ett bryggeri där under så om jag landat i ett fat med öl hade det varit helt okej, lite som den gamla Gevaliareklamen som rubriken syftar på.
 
Lite färgglada kettlebells användes också idag, dom må ha fina färger men fasen så jobbiga dom är dom små kloten! 
Imorgon är det redan torsdag och torsdagspasset! Så tacksam för hjälp med barnvakt idag var det svärfar som var min räddande ängel och imorgon min mamma.