Lördagsgodis

Kommentera
Igår kände jag mig så pigg att jag tog mig iväg till gymmet en sväng. Det blev ett kort pass innan middagen och jag har verkligen suktat efter att få bänka! Så det blev just bänk och andra bröstövningar. Tiden var som sagt knapp. 
 
Kände mig riktigt stark. Liiiite starkare i sinnet än den kräm som fanns i musklerna, så allt gick inte riktigt som planerat.. Trots att jag hade min superman tröja på.
 
 
Men den historien tar vi en annan gång. 
 
Jag längtar faktiskt till att kunna testa de nya cyklarna fullt ut som coach Becker utrustat oss med. Man skymtar dem i bakgrunden på bilden nedan.  Är inte helt ok i bröstet ännu, förkylningen klamrar sig fast så jag ska vänta ett par dagar till. Efter Sandras kärleksförklaring till dessa skönheter i tidigare inlägg så kan man ju inte annat än längta efter att få känna blodsmak i munnen och syran i musklerna. Eller inte ;-)
 
 
 
Just ja! Jag och Sandra coachade vårt första pass i torsdags. Himmel och pannkaka då skoj det var. Vi hade tre block i passet och fokuserade en del på mage som har efterfrågats. Avslutade med en tävling på mördarcyklarna och se så kul de tyckte att det var..;-) 
 
 
 
Adios amigos! S.G