Girlsweek

Kommentera
Nu är det tjejvecka i boxen. Vad innebär det? PMS-tjuriga tjejer? Nej! Stenhårda wodar där man kan mäta på ett ungefär var och hur man ligger till, det kan vara svårt att mäta sina framsteg och jämföra sig med andra. Ungefär som om någon frågar hur mycket man tar i bänkpress kan man istället säga hur många varv man hinner en "Cindy" eller på vilken tid man gör en "Karen", och just den där Karen gjorde jag idag. 150 wallballs på tid. Min tid var inte super men inte heller jättedålig.., det är det där flåset, kan jag få skylla på min astma som i och för sig är väldigt lindrig och jag piper inte utan flåsar. Nä jag måste nog göra fler burpees helt enkelt!
 
Vi crossfitgirls har nu tagit över boxen resten av veckan och presenterar woden för dagen. Superkul!! Önskar bara att dygnet hade fler timmar så mer tid kan läggas i boxen men med pussel och trix får jag ihop dom pass jag har som minimum och det är bättre än ingenting! 
In med er i boxen och avverka några girls nu.
 
 
Lånade bilder från Google.