Galen förbränning

Kommentera
Jag måste kanske starta en filial till bloggen som heter "crossfitgirls matblogg" jag inser att jag bloggar mycket om mat! 
Det är ganska precis en månad sedan jag skrev om det enorma hunger jag hade då och nu är jag där igen, äter och äter men är vrålhungrig två timmar senare.
 
Frågade dietisten på jobbet vad och hur jag ska äta för att inte bli sådär vrålhungrig så det känns som att magen är urgröpt. Hon tipsade om solroskärnor till morgongröten, öka portionsstorleken på gröten och lägga till protein på eftermiddagen. 
 
Nödmat i väskan för att unvika hungerattacker och blodsockerfall
 
 Hoppas att jag slipper dom där extremhungertillfällena med dom här ändringarna med tips från dietisten.
Äta bör man annars dör man, ät rätt dö ändå som styrkelabbet säger i sin podd :)