Eating-mode

Kommentera
Förra veckan kändes kroppen lite tyngre än vanligt, nu när jag i skrivande stund ligger i dotterns säng med en förkylning så förstår jag såklart varför kroppen vägde bly. Lördagens personalfest gjorde ju kanske inte saken bättre, vaknade med rejäl taggtråd i halsen på söndagen. 
 
Kroppen har dock ställt in sig i ett "eating-mode" så allt som jag inte bör äta äts. Och vad jag menar med inte bör äta är vad min stackars mage inte tycker om att jag äter. Som tex. kladdkakan som stirrar på mig varje gång jag öppnar kylen och väser "ät mig" så chokladsmulorna hoppar ut ur kylen. Ni hör ju, det går liksom inte att släta över vad min lilla hjärna är upptagen med..
 
Hoppas verkligen att jag repar mig snart så jag får snöra på mig de självlysande gula skorna igen.
 
Adios amigos!/S.G