Up we go del 2

Kommentera
Superkul att vi hade så många besökare på bloggen igår! I morgon kommer en ny intervju med ett riktigt energiknippe, så håll utkik.
 
När jag tränar på morgnarna så drar jag vanligtvis direkt till jobbet efter passet. Denna vecka börjar sambon tidigare än mig vilket betyder att jag ska lämna kottarna på dagis. Så idag blev det lite omvänd ordning. Träning - hem - dagis - jobb.  Har en känsla av att denna eftermiddag kommer kännas oändligt lång..
 
 
Det är så här jag föredrar att starta dagen!
 
 
Jag är fortfarande lite sliten i höfterna efter mina försök till löpning i veckan samt maxlyften i helgen. Så idag blev det ett ryggpass med pullups, stångrodd, hantelrodd, rodd med rep, utsida axlar och flera magövningar. Gillar att bryta mönstret ibland och hålla till ute i gymmet.
 
 
För en vecka sedan så seeegade jag mig upp i ringarna. Ett försök till en strikt pullup. Det gick sådär men jag kom upp för första gången. Idag började jag med en ordentlig uppvärmning av ryggen så jag hittade kontakten med skuldrorna innan jag flyttade över till ringarna där jag kom upp så mycket lättare denna gång. Kul med framgång!
 
Adios amigos!
S.G