And up we go!

Kommentera
Det var ett tag sen jag klarade min första kippade pullup men det har varit helt omöjligt att göra en strikt. Skulderpartiet har betett sig som ett riktigt dökött och jag har inte kunnat förflytta mig en milimeter uppåt.
Otroligt frustrerande.  
I morse lekte jag lite i ringarna efter passet och vips så vaknade skuldrorna till liv och segare än segast lyckades jag dra mig uppåt!  En liten bit kvar till toppen, men det är en bra början. Så nu blir det till att nöta.
 
 
I övrigt så hade jag fokus ben idag med backsquats, overhead squats, utfallssteg och en ny övning för
mig - sumo deadlift. Den sistnämnda vet jag inte om jag ger tummen upp eller ner. Känslan var att höftkulorna ville sprätta ut som två pingisbollar så jag vet inte riktigt om jag gjorde rätt. Får ge det ett nytt försök med assistans helt enkelt.  
 
 
 
Adios! S.G