Ho-ho?

Kommentera
Är det någon där? Nej, vi är lite hösthängiga hela bunten som det känns. Jag försöker hålla igång så gott det går, men försöker att variera mig lite för att inte bli uttråkad. I onsdags hängde jag alltså på Sandra när hon skulle göra ett av passen hon får från sina PT, fröken Rapp. Det var riktigt roligt, min rumpa tyckte dock inte riktigt lika mycket om henne dagen efter bara. Först gjorde man aktiveringsövningar för rumpan, förstår inte varför den där döda klumpen skulle behöva det!? Sedan var det marklyft, superstarka var vi, följt av benböj. Där är vi lite försiktigare, vi är lite fega helt enkelt. Sedan körde vi ringrodd, airsquats med gummiband, rumplyft och armhävningar. Det hela avslutades med benindrag på boll. Tack Sandra!
Annars älskar jag att få inleda helgen med träning. Gärna både fredag kväll och lördag morgon. På fredag kvällar brukar jag och Jenny ha fredagsmys i boxen, och på lördagarna brukar det vara ett ganska stort gäng som kör på morgonen. I morse var vi 6 modiga som körde ett saftigt pass som såg ut såhär: 
 
1 farmers walk
2 pullups
3 HSPU
4 dumbell thrusters
5 TTB
6 burpees
7 KBswing
8 WB
9 V-situps
10 goblet squats
11  dumbell pushpress
12 manmakers
 
Det här har ju räckt gott och väl för mig, men grejen med det här passet är att varje gång du ska börja på en ny övning så måste du börja om från ettan igenl. Så du gör 1och 2 sedan 1, 2 och 3 osv. Det var riktigt jobbigt kan jag lova, resten av dagen har jag med gott samvete kollat läget med soffan och kikat lite sprint på tv. Soffan hälsar att den mår bra, men att jag gott kan aktivera vissa kroppsdelar lite mer! //L