Uppdatering

Kommentera
Tja Linn här! Trodde ni jag gått i ide? Jag har ju varit ovanligt tyst, jag brukar ju annars höras överallt. Så vad händer? Jag har faktiskt så smått börjat komma igång med träningen igen, och det känns helt fantastiskt! Jag belönar mig själv med nya träningskläder så fort jag kommer åt, och är allmänt lycklig. Knäna håller om jag tar det hyfsat lugnt, men de är lite skumma. Jag var hos läkaren som sa att hon skulle skicka remiss men de kommer skicka tillbaka de. Men hör och häpna, 4 dagar senare dök det upp en tid för röntgen. Så får vi väl se om något är ordentligt trasigt eller om det bara är lite "normala" skador. Jag har btw fått ett frikort på hälsocentralen för jag har varit där så många gånger nu. Hur tragiskt är det? Känner mig ju som 90 år IGEN.
Förra veckan lämnade vår hövding Mats både landet och boxen. Landet klarar sig väl med kungen och Löfven men boxen lämnade han hör och häpna i våra händer. Jag tror han ångrade sig lite när vi lämnade honom helt ovetande om våra planer, men han var en man och stod vid sitt ord. Så sen i torsdags har vi fått välja pass att lägga ut varje dag. Känslan av makt som infunnit sig har varit berusande och vi kommer nog inte lämna tillbaka den! Alla fyra fick en varsin dag, och så totade vi ihop ett gemensamt pass en dag också. Idag var det min dag på alla sätt, då jag dels fyllde 24 igen och då jag fick välja pass. Jag är ju svag för girlsen i dubbel bemärkelse, så det fick bli en Barbara! För ovetande så ser det ut såhär:
 
 20 pull-ps
30 push-ups
40 sit-ups
50 squats
5 varv, med 3 min vila mellan varje varv
 
Vi var 2 vackra själar och 2 sälar som modigt körde detta idag. En av sälarna gav upp efter 3 varv (den manlige såklart), men vi tre tjejer körde klart och det kändes så gött efteråt!! Äntligen igång igen, och såhär glad är jag över det!
 
På återseende//L