Mot nya mål

Kommentera
Sedan förra inlägget har jag vilat. Kände där i mitten på december att kroppen var trött av många olika anledningar. Det blev 9 dagar när jag inte besökte moove och jag tror att den vilan i kombination med julmat och skumtomtar gjorde susen för kroppen!
 
På juldagen hoppade jag äntligen in på gymmet igen och brände av ett flåsigt pass som Katja kombinerat som innehöll puls och hopp och vad jag har saknat träningen och gemenskapen!
 
Efter passet hoppade jag och Sara in i boxen, hon hade fått en rolig julklapp som hon ville testa och vi lekte lite i ringarna. Vips så gjorde jag pullups i ringarna bara sådär!
 
 
 
Idag har jag träffat pt-Johanna och vi kunde bocka av uppsatta mål och pb i både böj och mark 👏 Nu är kroppen och knoppen heltaggade på nya pass och nya mål i boxen.
 
//Sandra