Totalt sopslut

Kommentera
I morse (kl 10 vilket jag tycker är tidigt men om vi frågar Sara G så är det nog lunchtid) träffades jag och Linn för att riva av ett pass i boxen. Utsövd och laddad inför denna wod.
 
Det finns en anledning till att jag är sjuksköterska och inte lärare, skriva på tavla är inte min grej!
Första delen gick bra. Andra delen med bänkpress också men sedan kom delen där det krävs lite flås!
 
 
Vi kämpade och svettades. Vissa (jag) fick plocka av vikt både på frontsquat och thrusters vilket gjorde att Linn hann fota en del. Pullupsen kändes riktigt bra trots att jag körde in tänderna i stången en gång men dom sitter kvar 😀
 
 
 
 
När dom sista 20 kalorierna var rodda låg vi i en svettig hög på golvet och försökte hitta igen andningen. Härligt röda i ansiktet men nöjda och glada.