Mustiga lår

Kommentera
Ja just nu är låren rätt mustiga. Igår körde jag faktiskt passet som gällde för dagen vilket nästan aldrig händer. För er som inte alls förstår vad jag pratar om så finns det alltså en programmering som vår box följer. Finns många olika programmeringar och alla boxar följer någon av dem.  Det är i korta drag färdiga träningspass där inget pass är det andra likt. Jag följer väldigt sällan denna programmering men igår kväll hade jag sällskap så då klippte jag till. Anledningen till varför mina lår skriker är då första delen av passet bestod av squats. 
20 squats 35 kg
20 squats 45 kg 
20 squats 50 kg
1 min vila mellan varje set. Samma upplägg med axelpressar, styrkevändningar och pullups.
Låren var helt stenhårda efteråt så en promenad var ett måste när jag kom hem. Det mjukade upp dem lite. 
 
 
Till helgen drar jag, Sandra och Malin ner till Stockholm för att se SuperTed tävla på Solid Fitness Challenge. Sara och Vera ansluter i Stockholm och förhoppningsvis får vi med Katja i resväskan. Så vi kommer vara ett gäng som hejar glatt på Stockholm stadion. Kommer bli grymt!
 
 
 
Adios amigos!