Fetischer och samsovning

Kommentera
Sara har redan bloggat om dag 1 på Solid fitness challenge som vi crossfitgirls besökte i helgen och det kommer komma en del 2 också.
 
Vilken inspiration vi fått under dessa dagar! Allt från att träna mer i shorts, lyfta tyngre vikter, gå på händer till att klättra i rep. Så det var med ett peppat sinne jag åkte till moove idag. Började med ett corepass för om jag någon gång ska lyckas med allt atleterna presterat under helgen så är det bäst att börja från kärnan. Corepasset gick bra men sedan när jag gick in i boxen och skulle öva på olika saker gick det inte lika bra men det är en annan historia.. Invigde mina fina knäskydd i alla fall och det gjorde mig på gott humör, jag och Malin köpte likadana nu i helgen som vi främst köpte för den rosa färgen :)
 
 
 
 
Jag är ju en ny medlem av crossfitgirls men tjejerna känner jag sedan innan, några sedan många år och andra är lite nyare bekantskaper. Efter denna helg när vi hängt 24/7 har vi lärt känna nya sidor av varandra. En fetisch har avslöjats och att vi alla har en stalker i oss. Jag och Sara G har verkligen kommit varandra nära efter att ha delat ett hotellrum under helgen som mer liknade en garderob än ett rum med en smal dubbelsäng och gemensamt täcke. Det roliga var att Malins enkelrum var större än vårt dubbelrum, men vad gör det när vi ändå tillbringat den mesta av tiden på stadion. Många skratt och otroliga prestationer, det lever vi länge på!