Efter jobbet

En kommentar
Jag kan ärligt erkänna att det var med trötta ben och inte så peppat humör jag cyklade till gymmet direkt efter jobbet idag. Men väl där så infinner sig träningsglädjen direkt!
 
Idag blev det ett pass med mycket fokus ben men även annat gott och blandat. Jag har investerat i mig själv och tränar med personlig tränare, närmare bestämt Johanna Rapp! Nu har jag inte träffat henne på flera månader så det börjar verkligen bli dags för en träff men jag nöter mina pass varvat med Crossfit och idag var som sagt ett pass ala Johanna.
 
Först ut marklyft.
 
Jag har en del att lära av vår proffsfotograf/filmare SG hon har lika mycket kamerautrustning som träningssaker i gymväskan, allt från stativ, bländare och självutlösare ;) sedan tycker jag att det är lite pinsamt att filma mig själv också så där ser jag en fördel med att träna halv sex på morgonen istället för halv sex på kvällen men det är den enda fördelen också!
 
Efter marklyften blev det benböj och armhävningar.
  
 
 
Avslutade med farmerswalk
 
 
 
Jag var tom på energi när jag cyklade till gymmet och full av energi och endorfiner när jag cyklade därifrån. 
 
1 Katarina:

skriven

Du ser sjukt stark ut Sandra...😍💪🏼 Som att du "bara" går lixom... Snyggt!!!☺️👏🏼