Badass

Kommentera
När man vaknar på morgonen och känner sig stark, laddar med rejäl frukost och sticker till gymmet och är sådär stark som man känner sig då är det dags att blogga för första gången på sisådär sex månader!
 
Körde marklyft 5X5 lyssnade på Mötley Crue och kände mig badass, det var det ordet som poppade upp i skallen och sammanfattade hela dagens känsla. Stark, grym, glad och lycklig.
 
 
Efter marklyften körde jag "Lofsans midsommarpass". Ett kroppviktspass i tre cirklar med bland annat armhävningar, knäböj, dips och burpees. Svetten rann efteråt och känslan ja igen badass.
 
Vad har jag ägnat mig åt sen sist? Ja det vanliga, crossfit och styrketräning. Ligger jag på tre pass i veckan är jag nöjd, önskar alltid få in ett fjärde och ibland händer det men tre pass som minimum mår jag bra av.
 
Efter 34 år på jorden har jag äntligen knäckt koden för att komma upp i repet vilket bevisar att man aldrig är för gammal för att lära sig nyà saker!
 
 
Förhoppninäsvis dröjer det inte sex månader till nästa inlägg. På återseende!
//Sandra