Täcka kroppen

En kommentar
Dagen då jag lärde mig att klättra i rep så hade jag shorts och korta strumpor. Ett ormliknande brännmärke har jag nu på mitt smalben som ett minne från denna vackra dag. Det gjorde sjukt ont och då klättrade jag bara upp tre gånger.
 
Idag var det desto mer klättring på schemat. 14 gånger närmare bestämt. Så långa strumpor samt knäskydden nedhasade på smalbenen för extra komfort. Du skulle ha sett mig Sandra..grrr ;-) Jag lärde mig av mitt tidigare misstag. Gick ju jättebra! Inga brännmärken på smalbenen. Däremot en ny orm som ringlar sig från insida knä upp över låret..  Nästa gång blir det definitivt långbyxor och ev. en burka, bara för att vara på den säkra sidan. 
 
Denna morgon ville jag bara dö. Löpning, wallballs och repklätteing.  Käre gode crossfitgud, ge mig aldrig mer uppgiften att kasta en medicinboll eller åma mig upp för ett rep, tack. Amen.
 
 
 
Adios amigos! /S.G
 
1 crossfitgirls.blogg.se:

skriven

Önskar att jag varit på plats ;)