Sunday is funday

En kommentar
Dagens träning har bestått av teknikträning. Filmnining, inspektion, klia lite i huvudet och fundera, rätta till och filma igen.. nyttigt att grotta ner sig i detaljer ibland och reflektera över rörelserna. När jag knäböjer så har jag en förmåga att vinka med stjärten i bottenläget. Butwink alltså. Inte bra för ländryggen.. Jag tror jag hittade rätta känslan och spänningen i kroppen idag för att inte tippa in med rumpan. Mer övning för att memorera känslan.
 
 
 
Mark, bänk och kipping nötte jag också. Eftersom jag är överrörlig vill jag gärna översträcka i toppläget av marklyftet, dvs böja mig bakåt. Och i bänken behöver jag nudda stången längre ner på bröstet. Alltid finns det någonting att nöta!
 
I nästa inlägg ska ni få höra om en teknikgud vid namn GoPro som verkar ha lagt en förbannelse över mig.
 
Adios amigos! /S.G
 
 
 
1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Härligt nörderi :-) Bra jobbat