Brännande axlar

Kommentera
Igår var äntligen vardagen tillbaka på moove med instruktörledda Crossfitpass. Jag tränar lika gärna själv emellanåt men det är något visst när crossfitfamiljen samlas och drar av ett pass med mycket svett och flås!
 
Igår var pressar i fokus första delen och sedan avslutning med svett och pannben. Fyra minuter i fyra block med bland annat wallballs, ttb och assaultbike.
 
 
Efter passet träffades vi i tävlingsteamet som jag skrev om sist, det är "Internationalfitnessleauge" vi är med och tävlar i och denna veckans pass bestod av snatch, overheadlunges och overheadsquats 5 av varje i 5 varv. Behöver jag nämna att våra axlar brännde på slutet (och alla andra kroppsdelar) men vad roligt vi har tillsammans. 
Jag brukar kunna bjuda på det mesta men mitt ansiktsuttryck på slutet igår var inte ens ett fightingface utan mer ett psykoface, jag besparar er det.
Idag är det dags för pass igen :)