Trött

Kommentera

Den här veckan fanns det inte så mycket tid till träning. Möte, stängt dagis och arbetstider som krockar med sambons. Men som inte det var nog så adderade vi vattkoppor och sömnlösa nätter på det. Så den här tjejveckan där vi ska mäta oss mot föregående år och se om skivstången eller soffan och chipspåsen gjort störst inverkan på våra kroppar.. Den går alltså inge vidare för min del.

I måndags blev det en wod, "Karen", och det betyder 150 wallballs på tid. Tiden blev 09.11 och jag dog. Jag har inte gjort denna wod tidigare så jag har inget att jämföra med. Men jag har lite hatkärlek till just att kasta medicinbollar i luften. Det är sjukt jobbigt men jag kan ändå koppla bort hjärnan för en stund och bara köra på. Det finns liksom inte så mycket att analysera, bollen dimper alltid ner i golvet igen ;-)

Såg fram emot flera wodar denna vecka men jag får spara mig och hoppas att det går lite bättre nästa vecka. Linn är ju utomlands och glassar och jag vet att hon längtar hem till boxen, så vi får ha vår egen girlsweek.

Adios amigos!/S.G