Tortyrredskap

Kommentera
Nu har dom alltså anlänt, tortyrredskapen eller förlåt assaultbike kallar Mats dom men jag är efter igår kväll övertygad om att han köpt dom från ett fångläger i något stackars krigsdrabbat land.
 
Jag ska erkänna att när det har pratats om dessa cyklar har jag tänkt att så jobbiga kan dom väl ändå inte vara.., och det var dom inte heller dom första 15 sekunderna men efter 18,5 sekund, observera att jag pratar om SEKUNDER! tvärdog jag. I fem minuter skulle vi cykla delat på två, upplägget innan var byte efter  1 minut. Hahaha! Första bytet skedde efter 45 sekunder sedan har jag ingen aning när bytena skedde, säger jag att jag cyklade totalt 2 minuter så överdriver jag säkert. Blodsmak i munnen har fått en ny innebörd, jag lovar att hade jag spottat när jag klev av min sista runda hade det forsat blod ur munnen. Typ. 
 
 
Nu försöker jag intala mig att det var extra jobbigt för att jag var helt ouppvärmd för har jag ingen ursäkt så kommer jag aldrig mer närma mig den där cykeln, kommer inte ens kunna gå in genom bakre dörren på moove för då måste jag passera cyklarna på för nära håll.
 
Men var inte rädd att prova, det är en upplevelse man gärna vill vara utan ;)