Batman

En kommentar
Två träningspass har nu passerat sen jag fattade pennan sist. Fattade pennan... sicken poet jag är. Tog mig tid att skriva  www.blogg.se är väl en mer korrekt beskrivning. Ett av dessa träningspass har dessutom varit kvällspass med coach, alltså två coachade pass under en och samma vecka! Inte illa för att vara mig. Det blev egentligen 1½ pass då jag korkat nog testade en ny medicin innan passets start. Mådde inte tipp topp på det pillret så jag fick bryta efter halva. En lärdom rikare.
 
Nåväl. Har tappat en hel del i marklyft då jag helt enkelt inte gjort så många lyft sista tiden. Så ett pass fick fokus på just mark. Nu fick jag även chansen att testa mitt nya bälte och det funkade prima. Toppade passet med ett gäng ettor på 85 kg. Fick en fruktansvärd träningsvärk redan dagen efter.
 
 
På torsdagens kvällspass så blev det ännu fler marklyft och squats så på fredag morgon var min rygg som ett spett skulle kan man säga. Kunde lätt ha bytt ut kontorsstolen mot en soffa eller liknande..
 
Idag blev det fokus överkropp med bland annat 5 set, 5 reps av bänk, toes to bar och pull-ups. På varv 4 och 5 fick jag ta av 5kg från stången, det blev väl tungt. Är lite skrajsen sen jag fastnade med stången på bröstet förra veckan.
 
 
 
 
Adios amigos! /S.G
 
 
1 Natalie:

skriven

hoppas du har haft en bra dag! :)