Flexfredag!

Kommentera
Flex it is och då snackar jag inte arbetstider.. biceps såklart! Klockan har ringt 05.01 ons, tors och idag fredag, så i morgon ser jag fram emot sovmorgon. I alla fall till klockan sju. 
 
 
Började onsdagen med ett PB i knäböj. 75kg med stopp I botten. Ass to the grass. Bra start! 
 
 
 
Torsdag kände jag mig allmänt svag så det fick bli lätta vikter och  jag  siktade mer på många repetitioner samt bekantade mig lite mer med assault biken.
 
Uppfinnaren till den cykeln måste ha varit jäkligt förbannad när han kom på den. Eller rent av psykiskt störd. Jag skulle vilja se den tankekartan under idefasen.. "Hmm.. hur kan vi framkalla kräkningar, panikångest, självmordstankar, ilska, frustration och gråt på absolut kortast tid?"
Resultatet av den frågeställningen sitter jag på nedan.  
 
 
 
Det finns ett kort intervallpass på fyra minuter som jag ska försöka köra efter varje pass. FÖRSÖKA.
 
Men nu är det som sagt fredag go vänner och jag hoppas flera av er hinner med lite fredagsfys idag.
 
Ikväll ska jag mojsa ner mig i soffan med en mumsig munsårssalva och hoppas att jag vaknar upp som Hulken i morgon.
 
Adios! S.G