En lördag i boxen

Kommentera
Idag träffades 3 av 5 crossfitgirls i boxen. Tanken var att köra Annie, 2 km rodd på tid och bänkpress. 
Annie var först ut med double unders och situps.
Sara och Malin hoppade som små duracellkaniner och slutförde med bra tider. Jag gjorde inte det.. Jag och hopprep är ingen vinnande kombo om man säger så.
 
Sedan var det rodden. Var nervös och fnittrig innan, efteråt låg jag på golvet med krampande ben och önskade den där giftsprutan som Sara pratade om, döden hade känts lindrig där i 2 minuter, hade inte Sara och Malin varit där hade jag nog inte orkat hela vägen men med girlspepp orkar man lite mer! Kärlek till er ❤️
 
Frågan är om det är ett spöke från Fujis svunna tider som passar på att rota i våra väskor i bakgrunden?! Eller en synvilla när syret är slut i både kropp och knopp.
 
Bänkpress och bicepscurls fick avsluta dagen och det känns i armarna nu när jag ligger i soffan och bloggar med pekfingret.
//Sandra