Axlar Abs and Ass

Kommentera
Då var det torsdag igen och kvällens pass är avverkat. Axlarna har fått jobba ikväll bland annat. Hantelpressar, farmerswalk och pullups var en del av det som stog på dagens schema, and I like it! Vår Box har bytt programmering och började följa en ny progg den här veckan. Roligt tycker jag. Måndagens pass innehöll mycket magövningar vilket många efterfrågat. Manmakers var en av övningarna. Föredras alla dagar i veckan framför burpees!
 
 Svingar har klättrat på min lista och är nu lite av en favorit. 
 
Igår träffade jag Johanna, min pt. Vi satte lite nya mål som ska uppnås innan nyår nu ska det lyftas tungt! Fokus på rumpan ska det också bli och det tackar jag inte nej till!
 
Bjuder på denna icke smickrande bild ;)
 
Avslutar med en bild på den här fina lyktan som när man köper den bidrar till barncancerfonden.
 
//Sandra