Äta för att träna eller träna för att äta?

En kommentar
Ja, det är frågan det. Det är ju så grymt gott att få äta efter ett träningspass, allt smakar ju så mycket bättre då. Idag var det väldigt gott att äta innan passet också då Malin bjöd på en utsökt middag. Sötpotatis i ugn.. något av en favorit hos mig. Sjukt gott.
 
 
Kvällsfika för kvällen. Mumsigt va? Okej.. jag kommer aldrig bli någon matbloggare med snitsiga matbilder. Tror inte att en kaviarmacka, slibbig gröttallrik och en brun banan passar in i den kategorin..
 
 
 
 Jag äter rätt mycket mat nu för tiden och jag inbillar mig att jag är lite friskare sen jag börjat äta rejält efter träningen. Oftast är det gröt, banan och ägg som står på menyn. Just idag festade jag till det med lite kvarg också. Vilket party!
 
Dags för bingen. I morgon är det vila som gäller och det känns välbehövligt. 
Adios!/S.G 
 
 
1 Anonym:

skriven

Ser gott ut förutom att bananen ska vara grön! /Sandra