Up and running

Kommentera
Nu har det varit stiltje här på bloggen i en vecka. Jag kan lova att aktivitetsnivån här hemma inte har varit speciellt hög den heller. Men nu verkar det som om bacillerna snart är redo att skiljas från mig.. Sömnen har varit katastrof så energin har precis räckt till jobb och hemmet. Ogillar verkligen när det är så. Men nu verkar det gå åt rätt håll och jag håller alla tummar jag har att vi alla får bli helt friska snart.
 
I lördags anordnade ortens atletklubb DM i styrkelyft. Jag,  Sandra och mina barn såg första halvan av tävlingen.
Är lite inponerad av min drygt två och treåring som hade tålamod att titta i tre timmar, med fikapaus såklart. 
"Du får bli stark mamma och tävla"
Jo tack, mamma kämpar på..!
 
 
 
Det var många  starka kvinnor och män som ställde upp. För att klargöra vad styrkelyft är så tävlar man i knäböj, bänkpress och marklyft. Klasserna är uppdelade efter kön, ålder och vikt. Atleterna från Ånge atetklubb gjorde riktigt bra ifrån sig och det var så kul att se. Tävlingsdjävulen i mig gjorde sig hörd, det där vill jag testa någon gång. 
 
Adios!
S.G