Nu kör vi!

Kommentera
När boken "Fifthy shades of grey" släpptes så blev jag mäkta förvånad över vem som skrivit en bokserie om mig och mitt huvud.
Jag är kanske kommunens gråhårigaste 27-åring. Jag har det jag brås på om jag säger så..
 Med nu är håret åter igen mörkt och jag är redo för en ny vecka!
 
Halsontet är borta och jag är redo för träning igen. En eller två snorkråkor stoppar mig inte från att hålla igång men just halsont försöker jag ha respekt för. November har tillbringats mestadels i soffan så det kommer ta någon vecka innan jag är riktigt på G igen. 
 
Idag körde jag igenom kroppen med basövningar och lätta vikter. Gissar att det kommer kännas i morgon trots flugvikter på stången. Men gött att få röra på sig igen och när jag får träna så motiveras jag direkt att äta bättre. Välbehövligt säger jag bara.
 
Adios amigos!
S.G