Abstinens

Kommentera
Idag kunde jag inte hålla mig ifrån boxen och ett Crossfitpass! Har varit förkyld i 2 veckor men endast en snorig näsa, har ändå vilat och bara tränat lite teknik under förra veckan. 
Men efter att ha varit på grinigt humör under helgen utan egentligen anledning så insåg jag att det är min träningsabstinens som är orsaken! Idag fick det bära eller brista! Antingen blir jag dunderförkyld eller så släpper det.
 
Vad stog på schemat idag då? Jo stakning 1000 meter på tid. Varför gör man sånt frivilligt? Eller frivilligt och frivilligt.., jag gjorde allt för att slippa, försökte komma sent till passet, skyllde på förkylningen och på lite allt möjligt men Mats var obeveklig. Hur det gick? Jo men tackar som frågar! Jag fullföljde och överlevde. Punkt. Mitt knallröda fejs matchade sedan Mooveloggan fint resterande del av passet.
 
 
Powercleans där vi byggde upp till max och sedan 21-15-9 med KB-svingar 24 kg, pushups och pullups. Roligt pass och min abstinens är stillad för en stund. Håller alla tummar nu för att kroppen chockades på ett positivt sätt och förkylningen stakades iväg!
 
 
Återställare. Smakade solkräm! Men ändå helt okej! Annars har alla produkter jag smakat från Barbells fått 5 av 5 viktplattor i betyg. Barsen är som godis och "nutella"krämen ska vi inte tala om 😋👍🏻