Inskolning och hunger

Kommentera
Den här veckan skolar jag in min minsting på förskolan, för honom går det jättebra men för mig värre, men det är inte den känslomässiga biten som man kan tro utan bristen på mat! Ja alltså barnen får mat och dom små magarna blir mätta men jag har just denna vecka fått en aptit som inte passar ihop med portioner ala 2 åringar. I måndags när lilleman sov efter lunch sprang jag till Konsum och tryckte i mig en proteinpudding och 2 bananer, magen fullkomligt skrek efter mat. I går morse när jag vaknade kändes det som om någon gröpt ur min mage med en matsked under natten och inte en tillstymmelse till mat fanns kvar. Åt en portion havregrynsgröt hemma innan frukosten på dagis och hade nödbanan och protein i väskan.
Ja så äter gör jag så fort jag får tillfälle och jag hoppas på att denna extrema hunger innebär att musklerna växer som små bomber inne i kroppen eller nåt!
 
 
Bänkpress blev det igår, ibland är det bara så roligt med lite hederlig "grottanträning" som vår boxvän Peter skulle sagt. Bilden visar mitt max för dagen, är faktiskt nöjd med 37,5 kg och att jag slapp rulla av stången och samtidigt göra någon form av fettomfördelning från magen och ner till fotknölarna som SG brukar beskriva det ;)
Ikväll är det basicpass och minst två Crossfitgirlkollegor har lovat komma så det blir fullt ös i boxen! //Sandra