Älska crossfit

En kommentar
Idag har vi haft det kallt här i mellersta Norrland! Minus 28 grader stog termometern på när jag traskade ner till moove på kvällskvisten, väl framme var ansiktet och håret alldeles frostigt och jag upptäckte ansiktshår jag inte visste att jag hade!
 
Vi Crossfitgirls är med i en internetlagtävling som pågår under 9 veckor, vi har även varit så smarta att vi tagit med superJossan från vår Box som är typ starkast och bäst i allt! Ett väldigt taktiskt drag av oss, att hon också förutom råstyrkan är snäll och trevlig är såklart ett plus det också! 
 
 
Idag var det dags för tredje deltävlingen och cleans och frontsquat var det som gällde. Efteråt körde vi passet på proggen och passade på att maxa i marklyft. Äntligen fick vi se Jossans fightingface! Vad hon än gör ser det så lätt ut, idag drog hon 110 kg i mark och äntligen fick även hon kämpa lite! Det är inte så att vi är bittra på henne, bara väldigt avundsjuka! Men vi gillar dig skarpt bara så du vet 😀
 
//Sandra
 
1 Josefin:

skriven

Pannvenen brister nästan 😂 tack för härlig pepp!! Jag gillar er också 😉