Bra flyt

Kommentera
Jag är inne i en bra period just nu! Sånt ska man väl inte jinxa men jag gillar att leva lite farligt ibland. 
 
Två söndagar i rad har jag och min starkkompis (en sån kompis man blir lite starkare av bara av att vara i samma rum som) BänkSara ökat pb med 5 kilo i både bänkpress och benböj. Jag vågar lite mer när jag är med henne 👍🏻
 
 
Idag kunde jag äntligen gå på ett cf pass med coach. Mats höll i taktpinnen och jag tror att han varit på någon form av militärbootcamp för han skrek ut order redan under uppvärmningen. SITT!! UTFALL!! PRESS!!
Efter det vågade man inte annat än att göra tunga marklyft. Det var ett tag sedan marklyft stog på mitt schema men idag var det en riktigt bra marklyftardag.
Känslan jag går hem med efter ett pass går inte att beskriva för någon som inte tränar. Hög på endorfiner, glad och peppad av en Box fylld med svettiga, glada och starka människor. Just där och då är jag on top of the world.
 
 
 
Kvällen avslutades med nakenchok. Allt kan hända under ett pass på Backwater 😀