This battleship is mine...

Kommentera

Gangster-Malin in da house!! Nä, skämt åsido, jag är allt annat än häftig. Men när jag cyklar till crossfitboxen känner jag mig som en stenhård gangsterrappare. Jag har alltid samma låt i lurarna, "X Gon' Give It To Ya" med DMX. Den peppar mig och jag blir starkare och tuffare ju närmre Moove jag kommer. Jag älskar egentligen rock, men rap är helt klart bästa crossfitmusiken. Sen är det en annan femma att jag tagit helt fel på låttexten och trott fram tills idag att han rappar "This battleship is mine" och då har jag syftat på att Battleship är boxen och att den är MIN!! Men egentligen rappar DMX "This rap shit is mine". Typiskt!!

Här bjuder jag på en pinsam video som visar hur jag peppar upp mig inför ett hårt pass i boxen.

 
 
Slutligen vill jag tipsa om en superbra spellista på Spotify, som alltid får mig att tagga till lite extra. Riva hela haket heter den. Den passar extra bra nu när vi fått drop-förbud i boxen, för att inte riskera att taket rasar in på våningen under på grund av alla tunga skivstänger. Ska vi riva hela haket?! Såklart!!  
 
Ciao!/ M