Väx ben, väx!

Kommentera
Jag trodde att benen skulle vara som två stockar efter mitt plattfall på roddmaskinen. Men inte då, dagen efter kändes de rätt ok så jag och Sandra körde ett pass på söndagen också. För min del blev det mestadels squats och utfallssteg, så rumpan är rätt öm i skrivande stund. Testade bland annat backsquat med stopp i bottenläget. Jag har en förmåga att gunga med rumpan i bottenläget när jag gör dem utan stopp.
En lindrigare nackspärr har gjort en påhälsning hos mig, en fin hälsning från overhead squats.. tackar för den.
 
 
Idag tisdag hade jag en kort stund över till träning så det blev 3 set med 5 reps av tunga marklyft, farmers walk med kettlebells och avslutningsvis hantelrodd. Jag och Sandra har har en vit vecka, en vecka fri från gotta alltså, men idag unnade vi oss en kanelbulle på självaste kanelbullens dag. Hoppas  den gick rakt ut i biceps men gissningsvis gick den rakt ut bulldegen där den känner sig hemma.. 
 
Adios! S.G