Party!

Kommentera
Som Sandra skrev i tidigare inlägg så var en av oss på galakväll i lördags. Moi. En riktigt pangkväll med kollegorna. Men klänningen är nu undanstoppad, klackskorna slitna av all dans och nagellacket avskavt. Dags för träning igen! Jag var på ett coachat pass igår och hade turen att få träna med Sandra, Malin och Linn. Passet innehöll nya övningar och vi rörde inte skivstängerna under hela passet. Mycket bål och det gillar jag. 
 
 
Ingen kan klaga på att jag inte spänner rumpan i alla fall! 
 
I morgon är det dags igen och jag velar mellan tidig morgonträning eller kvällsträning. Har så otroligt svårt att sova när jag tränat på kvällen så jag blir nästan mer sliten av det än att kliva upp tidigt. Så efter lite dividerande med mig själv så är väskorna och matlådorna packade. Morgonträning vann.
 
 
Adios! S.G