Otrogen

Kommentera
Igår var jag tvungen att vara hemma senast kl 19:15 och det innebar att jag inte kunde gå på crossfitpasset. Efter dom senaste passens flåsfest har jag insett att jag måste jobba lite på konditionen när det är den som begränsar mig ibland i vissa wodar.
 
Så jag bokade mig på ett spinningpass! Senaste gången jag var på spinning var i maj när jag tänkte maxa konditionen inför tävlingen vi hade då, så spinning en gång var sjätte månad är min melodi!
 
Bild från Google 
 
Det var svettigt och roligt men det blir nog på asaultbiken jag ska pressa mig mer. Den ger svett och flås på minimal tid!
När mina Crossfitkompisar gick igenom spinningsalen till boxen kände jag mig otrogen som satt där på spinningcykeln ;)
På torsdag är jag på plats i boxen igen där jag känner mig som hemma. 
 
//Sandra