Klackskor

Kommentera
Jag vet att minst en av oss crossfitgirls är uppklädd i långklänning och klackskor ikväll men det är inte jag. Jag ligger i soffan i pyjamas och mumsar choklad och dricker te, inga bubblor i glaset här inte. Klackskorna hade jag däremot på mig i gymmet tidigare idag. Mina nya lyftarskor som jag önskade mig i födelsedagspresent!
Matchar golvet i boxen, viktigt med detaljer :)
 
Förra veckan skrev jag så kaxigt att inte mycket kunde få mig att missa ett torsdagspass.. Eh det räckte visst med ett hot om Murph och en natt med kass sömn så kände jag att nej det går bara inte att pressa mig i en murph då. Bokade av i sista sekund och tog en långpromenad istället.
 
Så med det "missade" passet så var jag ivrig idag och ville göra allt! Det blev snatch, olika former av squats, bänkpress och hör och häpna frivilliga intervaller på asaultbiken!
 
Skorna då? Ja dom fick 5 skivstänger av 5 möjliga! Så sköna och vilken skillnad i benböjen! Från och med nu älskar jag squats! Mina talanger som fotograf kan fortfarande förbättras men när inte huvudet kom med så kom ju i alla fall skorna i fokus 😂
 
 
Efter avslutade bicepscurls var det alltså dags för intervallerna, ingen bild på det, vill inte att ni sätter lördagsgodiset i halsen!
 
Nu är både girlsweek och heroesweek avslutade. Girlsen avverkade jag några av, heroes inga alls.., får ta revanch på det en annan vecka.
Där till vänster står dom, mina nya hatkärlekar! Vi ska nog avverka många kilometrar och kalorier tillsammans..
 
Fortsatt trevlig helg!
//Sandra