Dolda kameran

Kommentera
Jag älskar att träna på lördagar! Oftast är jag helt själv i gymmet och kan spela vilken musik jag vill och fuldansa mellan övningarna. Jag hoppas verkligen att Mats inte har en dold kamera i boxen för då sitter han nog och skrattar så lungorna flyger upp ur munnen..
 
Idag körde jag gårdagens pass från proggen, Linn har efterlyst pulshöjande wodar och min puls jobbade på bra idag kan jag säga. Rodd 1000 meter och sedan burpees på tiden som var kvar av 6 minuter. Eh jag är ju glad att jag inte ror lika snabbt som Sara för då hade det blivit många burpees! 
 
Som avslutning övade jag lite på snatch, jag har en liten rädsla för att komma direkt ner i en squat när det är lite vikt på stången så jag övar på det med lätta vikter. 
Här sitter jag på golvet efter att ha tappat balansen och kastat stången, så där kastade jag även in handduken för idag, trött och nöjd.
 
På mitt jobb finns en pool som vi får använda på helgerna, kanske den bästa jobbförmånen man kan ha som sjuksköterska och mycket uppskattad av övriga familjen. Underbart att avsluta lördagen där efter träning och tacomiddag. Fortsatt trevlig helg! 
En liten fisk med simfötter :)
 
//Sandra