Update

Kommentera
Jaha, mitt liv känns ju ungefär lika spännande och glamouröst som ett avlopp. Knät blir inte bättre, jag blir sned och får ont precis överallt. Röntgen visade en begynnande knäartros. Som att jag inte kände mig som en tant redan. Fortsätter min väntan på att få komma med ledbanden till ortopeden. Under tiden gör jag produktiva saker som att till exempel gnälla på Saras stavning. 
Dock vägrar jag sitta hemma längre, så jag försöker träna på. På sportlovet blev det lite mys med mina älskade skruttar, vi var i Sundsvall och då passade jag på att hoppa in i Birsta och köra ett HIIT-pass där, roligt med lite nytt. Annars fick motionen bestå av pulkaåkning och sånt. Sedan har jag kört alla 3 open-passen som hittills kommit ut, efter egen förmåga. Igår var jag på samtliga av Master Mats 3 pass, vilket ledde till en puls på ca 300 och att jag väste "jag hatar dig" till honom medans jag försökte att inte spy. Efter 5 minuter gick det ju såklart över och jag var mitt vanliga kärleksfulla jag, och kunde ju ändå vara hyfsat nöjd med att faktiskt klarat av marklyften vi körde på ett bra sätt. 
Jag tycker det är roligt att det hittar in lite nytt folk då och då i boxen, många härliga och glada tjejer framförallt är det! Lätta och snabba och unga och starka. Inte ett dugg avundsjuk.... 
När alla hade gått passade jag på att slita av mig linnet och strutta runt lite i boxen. (Vi CF-girls är ju lite roade över att ingen som sysslar med CF verkar äga en tröja. "Ey killar, ska vi shoppa träningskläder? Aaa gärna, ååå shorts och skor, KLAR!"). Försökte se ut lite som Rich Froning, men råkade passera spegeln som jag tjatat om att få dit. Insåg att jag mest såg mullig och kvinnlig ut, och blev redigt förbannad på puckot som satt upp en spegel där! Jag behåller nog tröjan på så ingen blir skadad av lösa delar och så. Jag hade inte min tightaste sportbh när jag gjorde burpeesarna igår, och jag tror att vissa saker höll på att rymma när jag hoppade. Otroligt smickrande.  
Idag fick jag äran att gå på min darling Malins premiärpass, Bodyattack! Hela 12 stycken hade vågat sig dit. Det var jätteroligt, även om nu inte alla dessa hopp är super för mig så kan man ju alltid anpassa sig. Hon var så jätteduktig, blev alldeles stolt som en liten hönsmamma. Det kan jag rekommendera att ni testar om ni vill bränna lite, jag svettades som en gris. 
Imorgon blir det vila, ska bara iväg till sjukgymnasten på morgonen och köra lite plaskdamm.
Over and out, L.