Wonder Woman

Kommentera


Tillbaka i cyberspace!! Om man ska tro Linns galna spekulationer här på bloggen, så beror min frånvaro från såväl gymmet som bloggen på mitt vansinnigt vilda singelliv och att jag har fullt sjå med att springa ifrån alla killar. Det ligger absolut noll sanning i detta!! Skulle någon kille mot förmodan jaga mig skulle han få fatt i mig ganska kvickt, då kondisen är lika med obefintlig. Däremot är risken stor att jag skulle krama ihjäl honom, då jag välsignats med någon form av superkrafter som jag inte lyckats tygla ännu. Se bara hur jag häromdagen bröt av tandborsten när jag skulle öppna förpackningen.
 
 
Kan inte kontrollera min styrka längre och är rädd att jag kommer skada någon. Det är den enda anledningen till att jag legat lite lågt med träningen ett tag. Men nu är jag igång igen, så passa er!!
 
I förrgår var jag tillbaka i boxen för att köra snatch balance. Det gick bra, till slut. Jag blir så fruktansvärt envis och blåtjurig när jag inte klarar något, så jag nötte på i vad som kändes som en evighet för att till sist med ömmande skinkor, axlar och skakiga ben få upp den där sabla stången. Och vilken lycka sen när man efter massa "fails", svordomar och magnesium (om det är slut i hinken är jag den skyldige) äntligen fixar biffen. Bjuder på ett par filmer här, med mer eller mindre lyckade ryck. 
 
 
 
 
Som ni ser krävs det ibland många missar och vurpor innan man lyckas. Men det är lite av charmen med crossfit, att man aldrig blir fullärd. Nu ska jag ut och rädda världen! Eller nja, bryta av några fler tandborstar kanske eller hjälpa människor som inte får upp sina glasburkar, det är ungefär vad den här superhjälten mäktar med. Ciao!/ M