Trumvirvel....

3 kommentarer
Nu är tävlingen avslutad och vi har genom lottning korat tre lyckliga vinnare av SB12's resekit. 
Roligt att så många verkar ha en ganska klar bild av vilka vi fyra tjejer är, vi fick in sju bidrag totalt och hela sex stycken lyckades pricka in alla rätt. De rätta svaren följer här: 
 
1. "Åh, vad kul det här var!" 
Det är jag (Malin) som sagt detta ett flertal gånger i boxen. Vet inte om det är något jag försöker intala mig själv när det är som jobbigast eller om jag bara har en stark förkärlek till att plågas. Eller så är det bara så enkelt att jag är störigt positiv mest hela tiden.
 
2. "Nån som vill träna kl 06 i morgon, btw sa jag att jag har fem nya följare på insta?"
Vår morgonpigga Sara G har kläckt den här kommentaren några gånger. Hon får aldrig med sig någon av oss tre sjusovare dock. Hennes insta har dessutom fått ett uppsving i och med bloggen och crossfitgirls instagramkonto @crossfitgirls4. Gör henne glad och följ henne på @gunnarssonssara, så får vi höra denna kommentar snart igen.
 
3. "Ah men, gör bara så här!"
Allas vår gymnastguru och superkvinna Sara B brukar säga detta när hon ska lära oss något trixigt. Det som är "bara" för henne kan vara "mission impossible" för oss övriga crossfitgirls. 
 
4. "Min röv kommer aldrig klara det här."
Ett av Linns berömda uttryck. Och hon har onekligen en fantastisk röv, som egentligen förtjänar ett eget blogginlägg. Sedan underskattar hon även sin egen förmåga, för hennes röv klarar mycket mer än vad hon själv tror. 
 
Det var alltså de rätta svaren och i måndags träffades Linn och Sara G på Moove för att lotta bland de fem återstående tävlingsbidragen (efter att vi plockat bort ett bidrag som inte riktigt hade nailat svaren och ett anonymt bidrag som saknade namn och mailadress). Här kommer den oerhört rafflande lottningen!! Trumvirvel...
 
Stort grattis till vinnarna av SB12's resekit. Ciao!/ M
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Jihoo!! Jag vann!!! Nu kanske nån vill träna med mig när jag kan lukta lika gott som er 😘😘
/Sandra E

Svar: Du doftar redan ljuvligt Sandra och är välkommen att träna med oss alla dagar!!💕/ M
crossfitgirls.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Haha! Ni är underbara! 😍 //Helena

3 pernilla eriksson:

skriven

What...?! Hörde jag rätt😀🙏🏼

Svar: Det gjorde du Pillan!! Stort grattis till vinsten!!👍/ M
crossfitgirls.blogg.se