Pb-veckan som övergick till hybris

Kommentera
November, vilken tråkig månad! På alla plan. Dålig aktivitet i boxen för min del men har gnetat på i gymmet istället. Detta inte självvalt utan beroende på jobb och sjuka barn. Lika dålig aktivitet här i bloggen pga samma orsaker.
 
I måndags träffade jag min kära pt-Johanna och är det något hon är bra på så är det att pusha mig. Maxade i marklyft och gjorde mina tyngsta benböj. Just efter det kände jag att jo men det skulle vara roligt att tävla (tävling på Raw nästa helg). 
 
 
I torsdags var jag äntligen på ett Crossfitpass för första gången på 2 veckor. Ökade maxvikt på Clean&jerk med 10 kg men dog sedan efter ett antal burpees och boxjump och tänkte då att nej jag ska verkligen inte tävla.
Jag har velat och ändrat mig angående denna tävling ungefär 100 gånger men efter lite dividerande med Linn så bara anmälde vi oss innan vi hann ändra oss igen! Dagen efter ångrade jag att vi inte sov på saken men nu är det gjort och om en vecka kommer jag vara så nervös att jag dör. Längtar till söndag nästa vecka när det är över! Men lite roligt ska det bli också. Tror jag..
 
 
//velpottan Sandra