Teknik

Kommentera
I torsdags så fick jag lite tips om vad jag ska tänka på när jag gör frivändningar och ryck. Som den nörd jag är så kunde jag såklart inte släppa detta så var jag tvungen att öva. Fredag var vilodag och det var välbehövligt. Otroligt trött i kroppen och framförallt knoppen.
På lördag morgon vaknade jag 06.30 ihopknölad i dotterns säng. Familjen sov så jag klev upp och pep iväg till boxen. Älskar verkligen att träna på morgonen. Oslagbart.
 
 
Jag filmar massor när jag tränar. Lite av det hamnar här i och på Instagram men långt ifrån allt. Skulle jag posta allt jag dokumenterar så skulle jag bokstavligen spränga cyberspace. Jag är en praktiker och lär mig av att se och göra. Så är jag osäker på något så åker kameran fram illa kvickt så jag kan filma och se vad jag gör. Så har det alltid varit med allt från musik till idrott. Det är så jag lär mig bäst.
 
 
Det är såklart kul att se framstegen också, det ska jag inte sticka under stolen med. Men ibland åker skämskudden fram och jag trycker på alla knapparna på tangentborden för att förhoppningsvis träffa på DELETE. Många konstiga miner och poser kan det bli..
 
 
Adios Amigos! /S.G