Avslutar på topp!

Kommentera


I tisdags tränade jag mina sista träningspass på Moove. Spinning och ett hårt pass i boxen med vår kära alfahanne Mats. Jag gasade sista varvet av burpees och tar åt mig segern med någon hundradel. Känns skönt att avsluta medlemskapet på Moove på topp! 2015 har varit ett händelserikt år på gymmet och inte minst när vi tillsammans startade denna blogg för att berätta om vår crossfitresa. De har varit skrattfest i boxen, svettiga pass och träningsvärk. Vi har utvecklats tillsammans och känslan av när någon klarar ett delmål är fantastiskt roligt. Alla blir lika glada som om de var ens eget delmål! 
Nu ska jag ut på nya äventyr och bortsätter mig i Stockholm. Självklart kommer jag åka norrut mot Ånge och köra ett pass i boxen med brudarna lite då och då. Min resa fortsätter i Stockholm så även mina blogginlägg. Jag har nya planer på träningsformer och delmål som jag hoppas kunna dela med mig av under nästa år!  

Gott nytt år! 

// S.B