Återhämtning

Kommentera


Fyra dagar efter tävlingen har jag återhämtat mig och kroppen har åter energi. Jag är stolt över min insatts i lag Pippi och oerhört glad över andraplatsen som vi kämpade ihop. Jag är en tävlingsmänniska och var riktigt peppad inför tävlingen. Tyvärr var det otroligt kallt i gymmet och som vi skrev i tidigare inlägg var temperaturen under 15 grader. Min astma och jag var tyvärr inte bästa vänner under tävlingen, luftrören är känsliga för kyla vilket bidrar till att jag får de extra jobbigt att andas när jag anstränger mig. Vinnarskallen i mig tog över och jag genomförde alla wodar men efter sista woden var jag helt slut. Jag har haft ordentligt med träningsvärk så att till och med promenader har vart ett projekt. 
Nu återstår en veckas vila från gymmet med fortsatt återhämtning i södra Sverige med havet runt knuten. 

See ya!
//S.B